vrijdag 26 september 2014

April 14 2014 Kenzo (Max) blijft voorgoed en de kwaliteit van dierenartsen



April 14 2014 Kenzo (Max) blijft voorgoed en de kwaliteit van dierenartsen

Onze blije gup
Wat kan je toch veel van een hond houden zeg :-) Ik dacht dat ik m'n liefde voor Indy moest gaan delen met Kenzo, maar het verdubbeld gewoon ;-) Het voelt alsof hij hier al jaren is, zo makkelijk in de omgang is hij. Hij is ook al helemaal aan mij gehecht want als ik 's ochtends beneden kom, dan breekt de hel los, maar alleen als ik er ben... Piepen, springen en knuffelen, allemaal om te laten zien hoe blij hij is om je te zien. Het is echt een schatje.



Ja en dan de hoektand van Kenzo. De dierenarts zei dat hij eruit moest,
er was ook tandvleesontsteking,lastige en moeilijke behandeling onder narcose,
zou € 300,- kosten. Dan heb je zo'n hond net geadopteerd van een fatsoenlijke stichting en dan krijg je dat.

Natuurlijk ken je de risico's van het houden van huisdieren, maar toch.
De stichting zei: wat duur is dat en had wat andere voorbeelden van tand- en
kiesbehandelingen, voorbeelden met heel andere prijzen. Dan toch maar naar de
oude dierenarts, iets verder weg. Niks geen onsteking, de tand hoeft er zeker niet uit, en je gaat een dier toch niet onder narcose brengen voor een behandeling, die ook nog eens niet nodig is. Kosten € 0,00. We trekken maar geen conclusies, dat laten we aan de lezer over.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten