vrijdag 3 oktober 2014

Juni 17 2014 Een bericht over Lucy, de blinde podenco



Juni 17 2014 Een bericht over Lucy, de blinde podenco

Vandaag met Lucy naar de dierenarts geweest en voor 14 dagen antibiotica meegekregen, elke dag 1 tablet.
Woensdagmiddag langs de dierenkliniek in om heel even naar de oogjes te laten
kijken. Eigenlijk meer met de vraag of er gedruppeld moet worden en verder laat ik er niets aan doen. Carmen kan gerust zijn hoor, ik laat die lieve oogjes zeker niet verwijderen ook al wordt het geadviseerd.
Trouwens, je ziet dat ze onderscheid kan maken tussen licht en duister.
Het is ongelooflijk hoe ze hier zo vrij rond kan lopen.




Lucy is een heel lief en nieuwsgierig hondje.
De hele dag loopt ze achter me aan en als ik ga zitten komt ze tegen me aan liggen,
zoals ook nu. Ze houdt van eten en kan dan ook goed bedelen vooral als je in de keuken staat.
Vanmiddag heeft ze van mijn man een boterham met beleg gepikt wat op het tafeltje stond.
Daar kan je toch alleen maar om lachen, ze mocht het nog houden ook!

Onze andere hond is ook weer thuis en dat gaat prima.
Lucy geef ik wel apart eten want dan gromt ze echt tegen de andere dieren.
We waren er al voor gewaarschuwd dus het kwam niet als een verrassing.
We zijn heel blij met Lucy het is zo lieverd!
s'Morgens als we beneden komen springt ze hoog in de lucht en piept ze van blijdschap
dus ik denk dat ze zich ook wel fijn voelt.
Doe de mensen in Spanje de hartelijke groeten en vertel hun dat het heel goed gaat met
Lucy en dat we al heel veel van haar houden?!

Een fijne avond nog en alvast bedankt.........
Lucy's adoptie-ouders




Geen opmerkingen:

Een reactie posten