vrijdag 3 oktober 2014

Juni 17 2014 Beer heeft zijn plek wel gevonden, op kantoor



Juni 17 2014 Beer heeft zijn plek wel gevonden, op kantoor

Het gaat heel goed met Beer. Hij is prima hersteld van zijn wond. Beer is een hele lieve sociale hond, speelt graag met andere honden en is buiten perfect naar andere toe.
Thuis is hij waaks, dat mag.Naar mannen toe valt hij niet meer uit, soms wil hij een keertje grommen, maar dat is een uitzondering.
In de loop der weken is hij steeds vrolijker geworden, hij kwispelt heel vaak en enthousiast. Het terughoudende gedrag is bijna helemaal verdwenen, hij is in een vreemde omgeving vrolijk en vrij (staart op de rug).

Als wij alle twee moeten werken, gaat hij meer naar kantoor. Dat vindt hij tegenwoordig prima. Eerst week hij niet van mijn zijde, tegenwoordig loopt hij vrij rond of speelt wat. Slapen doet hij wel bij mij in de buurt. Tegenwoordig mogen mijn medewerksters achter mijn bureau komen en in mijn kasten, dat liet hij een tijdje geleden niet toe. Nu weet hij dat het goed is.

We kunnen hem ook alleen laten, we laten de tuindeur open. Dus hij kan naar buiten en binnen, meestal gaat hij binnen liggen tot we thuis zijn. Hij vernielt niets, steelt niets meer, we kunnen alle doekjes, schoenen e.d. laten staan.

Ik stuur een foto mee, zijn winterwacht is weg, dus hij oogt wat ieler. Hij weegt echter nog steeds 40 kilo.

Wij zijn ontzettend blij met Beer!

Hartelijke groeten,
Arnold en Elfride


Geen opmerkingen:

Een reactie posten